sonuna kadar okudum çok üzücü bir durum.insanı katil edecek kadar delirtecek bir durum. hakkınızı arasaydınız kazanırdınız davayı ama sanırım yıprandınız beklemek istemediniz. küçük ev aleti felan olsa anlarım koskoca araba bu. dava etmeliydiniz. çok geçmiş olsun