Yav arkadaş neye göre uğraşmazlar diyorsunuz hayret .
Devlet istesin adamın yedi ceddini bulur.
Karakoldakiler başınızdan savma yapabilir ama sizin işiniz savcılıkta.
Savcılıktan suç duyusunda bulunmalısınız.
Sağlam bir de avukat varsa bakın nasıl buluyorlar .
Bulunmaz diyenlere bakmayın siz.