Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Benzer bir durum benimde başıma gelmişti. Aracı aldıktan sonra vitesinin arızalı olduğunu fark ettim ve değişim talep ettim. Satın almış olduğum bayi aracı teslim almayı reddetti. Uzman incelemesi yaptırdım, raporlarla beraber avukata gittim. Durumu Almanya'da bulunan genel merkezlerine de bildirdim.
Dava 4 sene sürdü toplamda. 4 sene sonrasında arabayı teslim aldılar, sıfırı ile değiştirdiler ve arabanın güncel satış fiyatı kadar tazminat ödediler. Bu konularda uzman avukatlar var. Normal avukatlardan ziyade onlara danışmanızı tavsiye ederim.