feyzdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam vestel almanı tavsiye etmem 1-2k daha fazla verip samsung al derim.
LetgoTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 k daha fazla verip android philips alın daha iyi olur.
the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tavsiye vestel alma, yerli dedik yazılım falan hak getire
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.
Ama şu ara fazla para verecek durum yok. O yüzden uygun fiyat bakıyoruz aklımıza bilinen bir vestel geldi.
Omno, axen vs nasıl onları çok bilmiyoruz.