SSD boyutu yükseltmesinden ziyade okuma - yazma hızı çok daha yüksek NVME lere geçiş yapabilirsiniz.
SSD ile makineyi daha rahat kullanırsınız. Varsa direkt anakarta tümleşik olanlar m.2 tarzı alın. Yoksa normal bir ssd alırsınız.
Anakart m2 desteği dizüstünde mevcut değil sanırım. Bu pcnin olduğu vakitler m2 daha icat edilmediydi , onunda bir aparatı varsa bilmiyorum fakat hocam ?
SSD can alıcı parçadır. Günlük normal kullanımda SSD hızı, işlemci ve RAM'den daha önemlidir.
Gereken programları yazdım, ona göre alacağım. Teşekkürler.