kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kur korumalıda düşerse - almıyorsunuz +da almıyorsunuz. Normal faiz oranını alıyorsunuz sadece %16. Eğer dolar artarsa %16+ dolar farkı( %16 yıllık bu arada.)
Doların getirisi faiz getirisini aşarsa farkı alıyor. Zaten 13.5 şu an kkm. Çok düştü