Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tane de yat alsın saraya direk boğazdan yanaşır trafik sorunu kalkar. Zaten bayağı parası olacak.
boğaz dalgalı olur hocam,fazla mazut yakar,helikeptır daha iyi

tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşe alındım hocam sorduğunuz için teşekkürler
hayırlı olsun hocam,umarım güzel bir iş dönemi yaşarsınız