Bir tane de yat alsın saraya direk boğazdan yanaşır trafik sorunu kalkar. Zaten bayağı parası olacak.
boğaz dalgalı olur hocam,fazla mazut yakar,helikeptır daha iyi
İşe alındım hocam sorduğunuz için teşekkürler
hayırlı olsun hocam,umarım güzel bir iş dönemi yaşarsınız