Hocam oyununu beğendim oynuyorum. Yalnız zorluk seviyesi kontrolü olmamış bence. Rastgele zorluk seviyesi ile başlıyor.
İlk önce biririne yakın toplar engelsiz ile başlayıp
sonra birbirine uzak toplar.
hareketli toplar
küçük engeller
büyük engeller
sonrasında karışık engeller
hareketli karışık engeller

gibi zorluk seviyesine göre bir sıralamada gidersen ve en son rastgele yaparsan daha iyi olur diye düşünüyorum.

Bence başarılı bir oyun oldu. En azından ben sevdim.
Umarım çok tutulur.