live chat ekleme alanı felan var hocam,kodu yapıştırınca live chat çıkıyor,dedim oraya pop up kodları eklesem,pop up olayı da aktifleşir diye düşündüm
Popup bir şekilde halledilir de, yazılan mailleri nereye nasıl kaydedeceksin. php kullanamazsın, db bağlantısı izni yok. Belki live chat gibi 3. parti yazılımlar kullanman gerekebilir. İçlerinde popup şeklinde çalışan widget'lar da bulabilirsin belki.