gunwebportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz şirket kurunca zaten bağkurlu olacaksınız. Birini çalıştırmak zorunda değilsiniz. Konunuzda birkaç kişi çalışacak dediğiniz için söyledim.
SbMuhasebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam

home ofis olarak şahıs şirket kurmak gerekli
Gelirlerinizede şirketiniz üzerinden fatura kesmeniz gerekli
Teşekkür ederim sadece home office olarak mı tek kişi gösterebiliyoruz? Sanal office dahil mi?