Siz şirket kurunca zaten bağkurlu olacaksınız. Birini çalıştırmak zorunda değilsiniz. Konunuzda birkaç kişi çalışacak dediğiniz için söyledim.
Merhaba hocam
home ofis olarak şahıs şirket kurmak gerekli
Gelirlerinizede şirketiniz üzerinden fatura kesmeniz gerekli
Teşekkür ederim sadece home office olarak mı tek kişi gösterebiliyoruz? Sanal office dahil mi?