tablete hiç alışamadım.laptop u bile mouse ile kullanıyorum.asla cep telefonlarından forumlara sitelere internete giremiyorum.çünkü yazma alışkanlığı olan yazmayı seven birine standart klavye ve mouse şart. ama gittiğim yerlerde internetten ve sosyal medyada mahrum olmamayım. az ve öz yazayım dersen tablet sana uyar