Monster coptur.
Monster diye bir marka yok, cinde bir firma uretiyor ustune logo basilip satiliyor TR'de.
Nvidia sitesinden bile driver indirip kuramiyorsun dogru durust.
Genelde flash bellekle sana verirler veya sitelerinden takip etmen gerekir.
Surekli mavi ekran hatasi alirsin.
Anakartinda kronik sorun var 2 sene sonra buyuk ihtimal bozuluyor ve garantisi bittigi icin cepten odemek zorunda kaliyorsun. Malzeme kalitesi kotu. Bir fan sesi var elektirik supurgesi gibi. Ekran kalitesi kotu tepkime suresi fazla. Arkadasim almisti alma dememe ragmen 1000 pisman olmustu. Arkadasim pc almak istedigi icin benden arastirmami istemisti ve zamaninda cok arastirmistim.
Monster ne zaman iyiydi?
Bundan seneler once Monster 3000 tl iken MSI ve Lenova PCler 7000 8000 bandiydaydi. O zaman mantikliydi. Alirsin bozulursa bozulsun diye kullanirdin.
Simdi buyuk firmalarla arasinda cok az bir fiyat bandi oldugu icin almak mantiksiz.
MSI, Lenovo, Asus gibi firmalari tercih edin.
100lerce sorunu var eksisozluge girerseniz gorursunuz.
Su an %50 indirim bile olsa kalkip almam. Eve sokmam.
Kalite > Ozellik (Yuksek ozellik diye hemen atlamamak gerek.)