Monster kullanıyorum 2 buçuk yıldır. Açıkçası o kadar memnunum ki daha yeni bir sürümünü almak için satabilirim. Belki de herkes bu mantıkla yeniliyordur. Kozmetik olarak da güzelken yenilemek en mantıklısı.