Sabahın 08.40'ında mı kargo geldi hocam? cok erken değil mi? normalde kargolar 10'dan sonra bildiğim kadarıyla dağıtıma cıkıyor.
Erken ama gayet iyi saatte geldi benim için güzel tecrübe oldu ama bunu amazon kendisi gönderdiği için böyledir mağazalar hızlı olamaz böyle