Ben şahsen 1 ay biliyordum. Yol izni varmış. Hepsini düşünce ort. 26-27 Gün kalmıstı. Şansıma 2-3 gün erken gönderdiler. Ort. 24-25 gün yaptım.

Ekstra olarak bedelli hakkında tecrübelerim ve önereceklerim:
1- İçeri telefon sokamazsan, yakında bir markete vs. telefonu bırak içerideki personellerden birine mutlaka aldırırsın.
2- Çok erken gitme bırak herkes girsin sen en son gir zaten içeride beklicen kayıt vs.
3- Asla önde ve en arkada durma ortalarda takıl. (Yoksa uğrastırıyorlar)
4- Android saat dahi götürme yakalatacaksan boşuna kargolatmak için uğrasırsın.
5- Yanına mutlaka ama mutlaka sıvı cep sabun al. Bu harbiden çok önemli bence. Sabun falan yok