Hocam yalnızlık allaha mahsustur. Allah bin bereket verir çoluk çocuğa karışınca imkansızlık diye bir sey kalmaz. Bekarken insan tasarruf yapamaz. Hayatı anlayamaz. Diğer insanları anlayamaz. Paylaşmayı anlayamaz. Dinini tam olarak yaşayamaz. Bir de vaktini gecirdinmi işler daha da zorlaşır. 3 oğlum var evim cennet dışarısı cehennem gibi hissediyorum. Bunu başka taraflara çekmeye gerek yok. Evimden 1 hafta ayrickaldigim zaman hayat tüm anlamını yitiriyor. Benim için bu böyle. 28 yaşıma kadar ben asla evlenmem diyordum. Şimdi ise çok geç kalmışım diyorum. ☺