26 yaşında bir genç olarak her ne kadar heves etsem de imkansızlıklardan dolayı evlenebileceğimi düşünmüyorum. Bekarlığın sultanlık olduğuna kendimi inandırmaya çalışıyorum.
Öncelikle evli arkadaşların yorumlarını merak etmekle birlikte, bekar olmanınmı yoksa evli olmanınmı daha avantajlı olduğunu tartışalım.
Olumlu/olumsuz olarak değerlendirmeleri bekliyorum.