Güncelleme olarak paylaşayım.

İş bankasının uğraşları yüzünden iş bankasından kredi kartı alamadım. Hesabım olmasına rağmen yetkili servise bağlanmak yarım saat sürdü bağlandığımda da beni şubeye yönlendirdi. Bu yüzden iş bankasından kredi kartı almadım.

Enpara da hesabım yoktu. Sabah telefon üzerinden hesap açtım. Müşteri temsilcisi benimle görüntülü konuştu. (Kimlik kartımı falan gösterdim.) Hesabımı kolay bir şekilde açtım. Mobil uygulama üzerinden sabah başvuru yaptım akşam onaylandı. 1000TL limitli