Konu
Sizce iyi yapmışmıyım
24-10-2022, 21:05:24
#8
batuhanakbaba
ekran 350, batarya 200, home tuşu 50 tl cihaz 100 tl toplam maliyet 700 tl. Cihaz 16 GB'sa zarar. 32 GB ise kar edebilirsiniz. Iphone 6'larda kronik flex sorunu var. Böyle bir sorun çıkarsa iki türlüde zarar edersiniz. Hayırlı satışlar.