Maalesef programlama eğitimlerini programcılar verdiği için insanlar çok zor öğreniyorlar.
Çünkü programcılar eğitim öğretim planlamayı, hiyerarşi kullanmayı, hedef kazanım belirlemeyi bilmiyorlar.
Sadece gösterip yaptırma eğitim tekniğini kullanıyorlar oysa bu teknik soyut düşünme becerilerinde değil teknik becerilerde ya da psikomotor becerileri eğitmede kullanışlıdır.
Bir ide kullanıcı arayüzünü göster yaptır ile öğretebilirsiniz ama programlamayı göster yap ile öğretmek çok verimsiz ve zordur.
Biraz vakit bulsam bir youtube kanalı açıp programlamaya giriş videoları yapmak istiyorum.
Maalesef programcıların öğretme yetenekleri çok kısıtlı ve hepsi pasif gelir için eğitim videoları çekip bir çook gencin kafasını çorba ediyorlar.
Sonra insanlar bu iş çok zor diye bırakmaya başlıyorlar.