merhaba,

bir şey sormak istiyorum, 20 ekimde bir açık artırmaya teklif vermişim bende kalmış, üstünden 4 gün geçti hiç dönüş falan almadım, bugün mesaj gelmiş, açık artırma belli bir süresi var mı? ne kadar zaman geçerse geçsin almak zorunda mıyız?
önemi değil alırım da, bundan sonraki işlemler için yol haritası açısından soruyorum, teşekkürler.