qwelox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer ki yurtdışı lokasyon sorun olmazsa 10 TL'ye satışını yapıyordu arkadaşım kamatera datacenter mı ne demişti hong kongda
Kapanma vs olmaz değil mi