Kesinlikle bir başkasından hisselerini almayın, faliyetsiz bir şirketin tasfiye süreci ne zor ve de çok masraflı, iş yapan ticari hayatın içerisinde olanlar için bunlar çok çok küçük meblağlar.
İhracat için bir kısıtlama yok, hatta şirketinizi kurup iki gün sonraya ihracat bile yapabilirsiniz, aksine birçok teşvikler var.