Dijital işlerde aracılık pek iyi bir fikir değildir. Diyelim ki web sitesi tasarım işi aldın. 5000 liraya ve o işi başka birisine 2500 liraya yaptırdın. Komisyonunu aldın siteyi teslim ettin. İleride o site yapan adam işi bıraktı müşteri seni bilecektir muhattap olarak. Eğer sen aynı yazılımı bilmiyorsan ortada kalırsın. Dava bile yersin ya da iade yapman gerekir. Ben web tasarımı yapıyorum. joomla, wordpress ve htm tasarımla site yapabilirim. Bazen bana aynı anda 5 iş birden geliyor birisini ben yapıyorum diğer dört işi bilen birisine yaptırıp komisyon alıyorum ama yaptırdığım kişilere joomla, wordpress veya html dışında bir seçenek sunmuyorum. O kişiler farklı bir yazılım kullanamazlar çünkü onlar işi yarım bırakır ya da yapamazsa iş bana kalacaktır kendi bilgimle toparlarım. Farklı yazılımı ben de yapamazsam uçar. O nedenle komisyon alarak yaptırdığın işleri senin de yapabilmen gerekir.