Mustf_sr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet senın gibi ileri zekalılar ile ugrasınca ban yiyoruz vakit kaybı
Acıyorum... Bak hala nasıl da ARsız.. AR.... EDEP... eleştirilmeyi öğren. banane senin indiriminden bu forumda senin gibilerden çok darbe yiyen oluyor . iki üç tane öğrenci karnını doyuracak diye çok konusu oldu. sonra zaten kupon vs yemek konuları yasaklandı. belki senin konun bunlardan veya değil umrumda değil. belli ki bir kaç kişiye iyiliğim dokundu o SS ile.. içim rahat şimdi blockladım ne yazarsan yaz fifi..