Ticaret geçmişin temiz değil yani bakıldığında R10 da sicilin pek temiz değil hocam bakıyorum üslubunda pek düzgün değil o yüzden yorum yapmak düşmez bize
40 Alimi yendim 1 Cahili yenemedim..
ilgili atasözünü de buraya bırakıp çekiliyorum.
Ticaret sicili normalde temiz öyle yapılan hataları ört pas yapmıyoruz sonucta sizler gibi mesela ,
Neden sildirmekle ugrasayımkı
2 cisi konunun neye dair oldugunu bilmeden direk hop diye atlaması sınır bozucu
Hata bendeki ciddiye alıp cevap veriyorum ..
Konuda kimseden para talep konusu degil
Kimseye birşey satma foksiyonym yok
Konu detaylıca acık hayır yanı niye atlıyorki emin olun akşam akşam canı sıkılmış arkadaşın başka bir işi yok bana sarıyor işte boş mevzular