Böyle insanlarla konuşmaya gerek yok basıl konuşcagımı gayet iyi biliyorum
Adam gelip benım konumu gecmısımı bilmedigi halde boş boş yorum yapamaz
Aldıgı ss de bile yemek işlemi gerçekleştirmişim neyi tartışmak istiyor amacı yemekse ısmarlayayım ,
Ticaret geçmişin temiz değil yani bakıldığında R10 da sicilin pek temiz değil hocam bakıyorum üslubunda pek düzgün değil o yüzden yorum yapmak düşmez bize
40 Alimi yendim 1 Cahili yenemedim..
ilgili atasözünü de buraya bırakıp çekiliyorum.