Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Benim şirketi satayım diyeceğim de,
Gerek yok.
6 yıllık bir şirket ne gibi muafiyet durumlarından yararlanır araştırmadım açıkçası.
Gerçi benim üst taraflarla aram kötü. Beni bir şeyden muaf tutmazlar.
Genelde bu tarz şirketleri 5-6 sene bekletip kredi çekip iflas ettirme yoluna gidiyorlar.
Hiç öyle bir şeye girmeyi de düşünmedim. Ancak ihracat kısmında pek bir avantajı olduğunu da duymadım.
Konuyu takip ediyorum.