orda .webp kapatma kodunu vermiş hocam bana sanki eklentiyi ilk defa kurmuş gibi resim optimizasyon butonuna hiç basılmamış hali lazım. galiba databaseden falan silmek gerek.
Şimdi anladım, aynen dbden silmek gerek. En kesin çözüm bence
fastestcache@gmail.com