enrythink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resim ekleme zorunluluğu olunca 500 konu için 100 tl bence de az hocam. Bilgisayarı olmayan arkasaşlar tek konuyu 20 saniye de açamaz
resim bile kopyala yapıştır indir yükle yok neyse forumda daha iyi işler varsa onlara baksınlar bilgisayarı olmayan yazmasın zaten hocam herkeste bahane çok ama çalışacak adam yok herkes parayı kolay kazanıyor ben bunu anladım hocam kimse zora gelmiyor 8 kişi sürekli konu açıyor onlar insan değil mi eskilerinde dediği gibi sabır yoksa bir işte berekette olmaz