Öncelikle böyle bir düşüncenizden dolayı sizi tebrik ediyorum ben ve benim gibi gerçekten zor şartlarda üniversite okuyan arkadaşlar var. malum her şeyin pahalı olduğu bu dönemde gerçekten öğrenciler sıkıntı çekmekte eğer yardım etmek isterseniz veya yardım etmek isteyen kişiler varsa çok mutlu olurum. teşekkürler.