Eskiden başkaları adına açılmış hatlar vardı açık hat tabii daha sonra güvenlik nedeniyle yasaklandı. Şu anda bildiğim kadarıyla tüm sorumluluk hat sahibinde olacağı için ve bu hatlar hat sahibinden habersiz olarak açıldığı için suç bu birinci nokta.
Ne yapabilir?
Bilgisi dahilinde bir kişiye hat açtırır onun sim kartını alabilir. Burada yasal bir durum gelişirse tüm sorumluluk hat sahibinde olacaktır. (Örn: Annemin hattı benim üstüme fakat o kullanıyor gibi)
Bir diğer yol ne için kullanacağını bilmediğimiz için yabancı turist sim kartlarından temin edebilir. R10 da satışı var.