duzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam uzman olduğum konu bu , ihtiyacım var belli ki açmak zorunda kalıyorum 1 i görür diye.
Sanki her gün satış konusu açıyormuş gibi direk yargılayıcı moda geçiyorsunuz.
demek istediğim bu tarz bilgisi olan çok insan var seni diğerlerinden ayıran fark ne ? hosting canlı destek ticket işleri öldü artık o sektörlerde yer edinmek çok çok zor.
12 saat çalışırım vardiya farketmez sigorta bile istemiyosun böyle çalışma şartı mı olur dışarda doğru düzgün daha iyi yerde çalışırsın
+ yargılayıcı moda geçmiyorum , önceki konunda da birine küçümseyici şekilde yorum atmışsın . bence üslübunu değiştir ve insanların sana karşı olan yorumlarını dikkate al