Geçen bir inşaat mühendisi ile konuştum. Adam 32 yaşında. 2 yıl öncesine kadar 30k maaşla bir şirkette çalıştığını şimdi kendi şirketini kurduğunu ve 100k+ geliri olduğunu söyledi. Çalıştığınız yer size tecrübe veya kariyer başlangıcı kazandıracaksa biraz sabredin bence.