''Türk'ün Türk'ten başka dostu değil, düşmanı yoktur. Günümüzde bu hale geldiysek a kişisinden çok, bizim kendi insanlarımız yüzündendir.'' derdi bir abim. Her zaman hak vermişimdir.
Allah kabul etsin hocam. Rabbim sizleri güzel insanlarla karşılaştırsın inşallah.