arkadaşım motosiklet aldı ve bunun için bi adak kesmek istedi. 3-5 gün önce bi adak yeri gördük ve arayıp fiyat aldık, 15 kilo et çıkacak şekilde koyun 1300 lira dedi. kilo arttıkça fiyat yükselir dedi vs. neyse arkadaş bugün zor bela parasını denkleştirdi ve aynı yere gittik adak için. telefon muhabbetinden bahsetmeden direk fiyat aldık. 15 kilo et çıkacak koyunlar 1800 liradan başlıyor dedi. usta dedik geçen gün aradık 1300 demiştin 3-5 günde ne oldu da fiyat 1800'e çıktı dedik. yok abi o 1300 lük olanlar ufaktı yanlış anlamışız bilmem ne bir ton laf ebeliği yaptı. biz ısrar edince de, adamın biri gelip 7 tane ufak koyun kestirmiş elinde başka o fiyatlara koyun kalmamış falan bilmem ne. bize 8 kilo et çıkacak koyun veriyor 1300 e bunu veririm diyor dalga geçer gibi, koyun daha büyümemiş bile nerdeyse. arkadaşın da bütçesi ona yetmeyeceği için mecburen keçi kestirdik 25 kiloluk. malum keçi eti pek tercih edilmiyor kokusundan vs ama boş dönmek de istemedik sonuçta Allah rızası için yapıyoruz ama olmuşken insanlara koyun eti yedirmek isterdik, kısmet olmadı.