Arkadaslar ben benden yasca buyukle ile genelde arkadaslik kuruyorum,olgun bir bayan ile arkadasligim medeni birlikteligim var kendisini seviyorum ama dogru mu bu bu zamana kadar hep olgunlar ile arkadas sevgili oldum icime sinmiyor artik bu durum ne yapmam gerekli