Yüksek mühendis olarak asgari ücretten 500 lira fazlaya iş hayatına atıldım. Şuan asgari ücretin 3 katı maaş alıyorum. Yılmayın, iş hayatının ilk yılları iş deneyimi ve mesleki pratik kazanabileceğiniz işlere girmeye çalışın.