Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kocaeli güncel şartlarda iyi bir üniversite değil, inşaat sektörü gözden düştüğü için zaten inşaat mühendislikleri de hayli değersizleşti, şu an İTÜ dahi 45 bin ile öğrenci alıyor. Ülkemizde 200'ün üzerinde üniversite var ve inşaat mühendisliği en çok bulunan bölümlerden bir tanesi. Daha kaliteli bir yüksek öğretim politikamız olsaydı serzenişiniz bir anlam ifade edebilirdi ancak şu durumda 7-8 üniversite hariç kalanlarının birbirinden pek bir farkı yok ne yazık ki.