Gençlerde yanlış bir ego ve algı var.
Sizin alacağınız maaşı belirleyen şey ne kadar zor bir bölüm okuduğunuz değildir.
Önemli olan iş gücü piyasasındaki arz talep dengesidir.
Siz bu işten çıktığınızda daha iyi koşullarda iş bulacağınıza inansanız tereddüt etmezdiniz zaten.
Boş oturup iş aramaktansa sektörün içinde olmak, çalışmak, deneyim elde etmek daha iyidir.
Siz 2 sene çalışıp bu iş yerinden ayrıldığınızda kimse sizin maaşınızı bilmeyecek sizi 2 sene deneyimli eleman olarak görecekler.
Yani burada sadece para değil deneyim, referans, iş ilişkileri kazandığını da unutma.
Sıfır tecrübeli bir mühendis olarak piyasadaki diğer sıfır tecrübeli mühendisler ile iş kapma yarışına dönmek mi istiyorsunuz?
Ülkenin her yerine üniversite açıldı, piyasa mühendis kaynıyor.
Geçen sene çalıştığım kargodaki kargocu çocuklardan biri otomotiv mühendisliği mezunuydu.
Yani sana o paraya çalışma işi bırak diyenler sana evde otur hem tecrübe kazanma hem baba parası ye diyorlar.
Daha iyi şartlarda iş bulabileceğine inansaydın zaten tereddüt etmezdin.
Çalışmaya devam et, tecrübe kazanmaya devam et ve iş ilişkilerini ve networkünü geliştir ki ileride daha iyi şartları bulup yerini değiştirebilesin.