Muayene 200 den başlar. Tahlil yaptırmazsan, eczaneden alacağın ilaçlarla 300-350 lirayı kesin bulur.

Normal devlet hastanesine 7-8 yıldır hiç gitmedim. İçerisi tıklım tıklım. Oksijen yok, rezil bir ortam.

Özel iyidir.