Fabrikasında yaklaşık 20 tane mühendis çalışan bir kişi ile bu hafta konuştum.
Abinin söylemiş oldukları aynen şu şekilde.
"Bunlar mühendis değil tuzluk"
"Bugün devlet desteklerini çekse biz de karar alsak 20 tane mühendisi fabrikadan çıkartıyoruz desek, fabrikanın işleyişi günlük 1 saniye sekteye uğramaz"
"23 - 24 yaşında insanların hiç çalışmaya enerjisi yok, 4 tane mühendis bir tanesi yazdı 3 tanesi kontrol etti. Benim hatayı bulmam 3 saniye sürdü.." durum çok vahim."
Size tavsiyem kendinizi geliştirin en az 1-2 dili ana dili seviyesinde öğrenin. Meselege tutun yapışın, kalifiye bir personel alırsanız çok iyi bir maaşla çalışırsınız ve iş yerleri asla sizi bırakmak istemez.