Öğrenmek iyidir. Ama bilginizi maddi boyuta dökmeye kalktığınızda daha ciddi sorunlarla karşılaşacaksınız. Kazancınızı vergilendirmeniz gerekiyor. Şirket kurmaya kalksanız kdvsi, 3 aylık vergisi, yıllık vergisi, stopajı, bağkuru derken bir bakmışsınız ki, aslında kazanmıyorsunuz

Şuan ciddi boyutlarda kazanç sağlamaya başladım. Tam oh be arkama yaslanabilirim dedim. Ancak şahıs şirketinin gelir gider maliyetini öğrenmeye başlayınca ne yapacağımı şaşırdım, kara kara düşünmeye başladım. Daha şirketi açmadan böyle düşünüyorsam, açınca beni neler bekleyecek çok merak ediyorum.