Hocam bir mühendis adayı olarak insanların asgari ücretle çalışmasına pek sıcak bakmıyorum çünkü bizler vasıfsız işçi değiliz, eğitimli mühendisleriz.

Ancak üniversite hayatını projeler ile geçirip, tecrübe kazanan mühendis ile her gün partileyen, şımarık insanlar bir olmuyor. Siz hangisine giriyorsunuz bilmiyorum ancak bu konuda işverenlere de hak veriyorum.

Tavsiyem, işten ayrılmak gibi bir niyetiniz varsa bir kaç farklı şirkete başvuru yapmadan ayrılmayın. En azından yapabiliyorsanız mülakatlarına katılmış olun. Böylece iş aradığınız süre zarfında gelirsiz kalmazsınız.