seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşaat mühendislerinin oda olarak bir yaptırımı yok mu? inşaatta istihdamı zorunlu personel geçmiyorlar mı? taban fiyat yok mu?
Odanın misyonu bu hocam: Hak-hukuk- A-da-let (Sloganda tabi) . Aidatını (haracını) yatırmayanı da icraya vermekten çekinmezler, o kadar severler bizi.
Bir halt yedikleri yok, her oda gibi siyaset peşindeler...