Bu duruma sebep olan yine bizim meslektaşlarımız hocam. Sen kabul etmesen bile boşta çok arkadaş olduğu için işvereni zorlayan bir durum yok. Kapı orada der .
Ha , ben mühendisim o kadar yıl okudum deyip yeni mezun birinin , deneyimli mühendis maaşı istediğini de gördüm