AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 tane fake yada boş hesap hesap alın r10 üzerinden, internet kafeye gidin oradan bakın.
Ayrıca ne gerek var hocam, boşverin.
Teşekkür ederim hocam boşvermek kafeye gitmekten daha iyi gibi