muhfratkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuna kadar haklısın fakat dünyanın sonu değil. Yıllarca okumak şahsen bana çok şey kattı. Öğrendiğin bilgileri farklı yerlerde kullanabilirsin bence.
Tabi ki öyle her baktığım işe bir şeyler öğrendim gözüyle bakıyorum. Umarım bir gün yüzümüz güler

Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tecrübe edinmeye bakın, kendinize güvendiğiniz anda çıkarsınız
Kendime güvenim hep oldu, bu anlamda kendimi geliştebileceğim başka konulara da yönelmeye bakıyorum.

LondonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin mesleğini ya da hizmet sektörünü küçümsemiyorum; ancak garsonlara bile asgari ücretin üzerinde maaş veriliyor. Bu durumda bir mühendisin asgari ücrete çalıştırılması sömürüden başka bir şey değildir.

Size asgari ücret verilen yerde siz de işlerinizi asgari özenle yapın. Kalan zamanınızda kendinize yeni yetenekler eklemeye çalışın. Bir süre sonra zaten geliştirdiğiniz yeteneklerden kazanacağınız para sayesinde işe ihtiyacınız kalmaz. Freelance olarak kendinizi geliştirebileceğiniz birçok alan var. Bunları araştırarak başlayabilirsiniz.

Dediğim gibi size asgari ücret verilen yerde siz de en az efor ve kendinizi en az yoracak şekilde çalışın. İstifa etmeyi düşünmüyorsanız alabileceğiniz en mantıklı aksiyon budur.
Çok haklısınız bugün tam olarak dediğinizi yaptım sanırım. Aynı düşünceler içerisindeyiz tam olarak bugün bu ücretle çalıştığım için yetmediğini söylediğimde telefonumun 15 bin tl olduğunu söyleme durumunda bulundu ve senin özelinde değil yanlış anlama diye de ekledi ))

eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir çok mühendis işsiz. en çokta sanırım ziraat ve inşaat mühendisleri bundan etkileniyor. uçak mühendisleri ve yazılım proje mühendisi olmadıkça bu konuda mutlu edecek bir kazanç yok sanırım. biraz sabredin bakalım .sonunda ibre olumluya döner bir gün
Evet gerçekten öyle piyasa allak bullak hep diplomasını kiraya veren mühendisler yüzünden...