bir çok mühendis işsiz. en çokta sanırım ziraat ve inşaat mühendisleri bundan etkileniyor.uçak mühendisleri ve yazılım proje mühendisi olmadıkça bu konuda mutlu edecek bir kazanç yok sanırım. biraz sabredin bakalım .sonunda ibre olumluya döner bir gün