gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onca sene emek verip dirsek çürütüp mesleğin bu kadar değersizleştiğini görmek mental olarak çok yoruyor gerçekten. Bir yandan torpilli mühendisler, bir yandan emeğinin karşılığını alamamak üzüyor.
Sonuna kadar haklısın fakat dünyanın sonu değil. Yıllarca okumak şahsen bana çok şey kattı. Öğrendiğin bilgileri farklı yerlerde kullanabilirsin bence.